Fira de Sant jordi (CCCB)

CONCEPTE FIRA

Regala un e-book per Sant Jordi, i pot-ser l'ultim llibre en format tradicional que regalis.

A ALECat volem donar un gir a la tradició de regalar llibres en paper per la festa i potenciar altres sistemes de lectura.

És un gran repte, però sens dubte ens resulta atractiu, i volem potenciar-lo fins i tot en format Tabloide, però pas a pas, cambiem el costum mentre cambiem el format.

FIRA

La fira hem previst desenvolupar-la al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) el dia 23-Abri-017 al pati de les dones del Centre. El CCCB és un lloc emblemàticament visible del compromís amb la ciutat, i on s'organitzen exposicions amb aquest tema de la ciutat. Semblava que el "Pati de les dones" era el lloc idoni per cel.lebrar una festa on les dones regalen tradicionalment un llibre als seus homens, i és per això on volem instaurar una tradició que eventualment començarà al 2017, pero que es repetirà any rera any mentre duri la tradició.. .

Els nostres associats, al voltant de 50, mostrarán el hardware e-book, i les edicions en format e-book com a opció a un regal que ha vingut per quedar-se.

És per això que conminem a tots els nostres associats que així ho dessitgin, a reservar plaça per la fira que, per un preu simbòlic de lloguer del pati de les dones, i entrada lliure, es farà resó en els mitjans de comunicació com a event Alternatiu i contracultural.